​​منابع آموزش زبان انگلیسی و آلمانی | مرجع یادگیری زبان بامبو

زندگی و آموزه های استادان خاور دور - برد تی. اسپالدینگ

 

 

 

 

 

زندگی و آموزه های استادان خاور دور - برد تی. اسپالدینگ 

 

 

کتاب های برد اسپالدینگ- عرفان| بامبو دات آی آر

 

 

One does not gain mastery or illumination by going to India and sitting at the feet of a master. One gains mastery by listening to the deepest facts of his own nature and by obeying what he there learns. There is no help that is needed that is not available instantly if one but turns in this direction and proceeds from this fact. All the power of the Universe is back of every high motive, every true impulse that stirs in man’s inner nature.

استادی و اشراق با رفتن به هندوستان و نشستن در پای استاد به دست نمی آید. انسان با گوش فرا دادن به حقایق ژرف باطنش و با اطاعت از آنچه در آنجا می آموزد به استادی می رسد. اگر کسی وارد این مسیر شود و بسوی این حقیقت پیش رود هر کمکی که نیاز باشد فوراً در دسترس است. تمام قدرت کائنات حامی هر هدف والا و اشتیاق حقیقی ای است که در سرشت انسان به حرکت در آید.

 It is like the germ of life within the seed and all the forces of nature move to bring it forth into its full expression of all its potentialities. This is the manner of the masters and their instruction is always that you must be true to the Self, live the life of the Self, express what is inherently true until you are outwardly what you inwardly long to be.

این به مانند جوانه حیات در بذر است و تمام نیروهای طبیعت به حرکت در می آیند تا آن(جوانه) خود را به تمامی ابراز کند و عیان سازد. این شیوه استادان است و رهنمودشان همیشه این است که بایستی با خود صادق باشید، از زندگی تان لذت ببرید و آنچه را که ذاتاً درست و حقیقی است ابراز دارید تا زمانی که در ظاهر نیزهمانی شوید که در باطن آرزویش را دارید.

 

برگفته از کتاب Life and Teachings of the Masters of the Far East - زندگی و آموزه های استادان خاور دور، به قلم عارف و دانشمند بزرگ، برد تی اسپالدینگ (Baird T. Spalding)– که در ایران در قالب دو کتاب با نام های معبد سکوت و واپسین گفتار (عالم اوراسینا) با ترجمه روان و سلیس خانم فریده مهدوی دامغانی موجود است. خواننده ی عزیز چنانچه گمشده ای داری و جوانه ای از آگاهی و معرفت در وجودت در تقلای جوانه زدن است، گمشده ات را در این کتاب خواهی یافت و در آینده ای نه چندان دور جوانه ات به درختی برومند مبدل خواهد گشت.

لازم به ذکر است چنانچه شما خواننده عزیز به زبان انگلیسی تسلط دارید، پیشنهاد می شود متن اصلی کتاب را مطالعه بفرمائید. PDF کتاب در قالب پنج جلد (Volume) در اینترنت موجود است.

سرفراز باشید – گروه ترجمه بامبو

 

 

از اینکه کپی نمی کنید و به تلاش دیگران احترام می گذارید سپاسگزاریم

 

 

اپلیکیشن بامبو مناسب برای تمامی زبان آموزان

برای مشاهده فلش کارتهای مکالمه زبان انگلیسی  همراه با جعبه لایتنر و

همینطور استفاده از سایر منابع آموزشی مانند گرامر، داستان، مقاله، کالوکیشن،

لغتنامه تصویری و ...، اپلیکیشن بامبو را نصب نمایید.

 

https://cafebazaar.ir/app/ir.bambbo

 

 

اپلیکیشن مکالمه المانی و انگلیسی|بامبو

https://cafebazaar.ir/app/ir.bambbo

 

 

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
عالی ترین منابع یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی| بامبو

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید