معرفی لغات مرتبط با تبلیغات ( Advertisement )

 

 

با مطالعه این بخش، دامنه لغات خود را در زمینه تبلیغات ( Advertisement ) افزایش دهید.

در این بخش پرکاربردترین لغات در رابطه با تبلیغات با ذکر مثال های انگلیسی و ترجمه فارسی

برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

 

کالووکیشن های انگلیسی- تبلیغات به انگلیسی

 

 

 

Advertisement Vocabulary

معرفی لغات مرتبط با تبلیغات

 

1

Advertisement agency

آژانس تبلیغاتی

The company is one of the most famous

.advertisement agency

آن کمپانی یکی از مشهورترین آژانس های تبلیغاتی هستند.

 

2

consumer

مصرف کننده

.Recent happenings affect consumers’ behavior

اتفاقات اخیر بر روی رفتارمصرف کنندگان تاثیر می گذارد.

 

3

Global brand

برند جهانی

the company is launching a new phone app

.for its global brand

شرکت یک نرم افزار جدید گوشی را برای

برند جهانی خودش ارائه می کند.

 

4

Sales representative

نماینده فروش

The sales representatives of the company

.drove 50 % of the sales during the last month

نمایندگان فروش کمپانی 50 درصد فروش را در طی ماه گذشته انجام دادند.

 

5

benefit

سود

.New product gained huge benefits for the company

محصول جدید سود زیادی را عاید کمپانی کرد.

 

6

loss

ضرر

The company faced considerable loss

.because of that product

کمپانی بخاطر آن محصول ضرر زیادی را متحمل شد.

 

7

Billboard

بیلبورد

.The firm rented a lot of billboards

شرکت تعداد زیادی بیلبورد را اجاره کرد.

 

8

commercial

آگهی تلوزیونی و رادیویی

.Making attractive commercial is the first step

ساخت آگهی بازرگانی اولین قدم است.

 

9

GPA (grade point average)

معدل

.My GPA in this semester is 15

معدلم در این ترم 15 است.

 

10

Sales & marketing

فروش و بازاریابی

.He is working in sales & marketing department

او در دپارتمان فروش و بازاریابی کار می کند.

 

11

Market leader

پیشرو بازار

.That company is s market leader in cell phones

آن کمپانی پیشرو بازار در فروش گوشی همراه است.

12

Advertising campaign

کمپین تبلیغاتی

That advertisement campaign increased

.their sales by 20%

کمپین تبلیغاتی فروش آنها را 20 درصد افزایش داد.

 

Advertisement

Advertising is a marketing communication that employs an openly sponsored, non-personal message to promote or sell a product, service or idea. Sponsors of advertising are typically businesses wishing to promote their products or services. Advertising is differentiated from public relations in that an advertiser pays for and has control over the message. It differs from personal selling in that the message is non-personal, i.e., not directed to a particular individual. Advertising is communicated through various mass media, including traditional media such as newspapers, magazines, television, radio, outdoor advertising or direct mail; and new media such as search results, blogs, social media, websites or text messages

.

تبلیغات یک ارتباط بازاریابی است که برای تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا ایده از یک پیام آزاد با حمایت مالی استفاده می کند. حامیان تبلیغات به طور معمول تجارت هایی هستند که مایل به افزایش فروش محصولات یا خدمات خود هستند. تبلیغات از روابط عمومی متمایز است زیرا یک تبلیغ کننده برای آن پیام می پردازد و آن را کنترل می کند. این امر با فروش فرد به فرد متفاوت است زیرا پیام به صورت کلی است ، یعنی به شخصی خاص ارسال نمی شود. تبلیغات از طریق رسانه های جمعی مختلف از جمله رسانه های سنتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تلویزیون ، رادیو ، تبلیغات در فضای باز یا نامه مستقیم ارسال می شود و رسانه های جدید مانند جستجو آنلاین ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها یا پیام های متنی هستند.

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش