با مطالعه این بخش، دامنه لغات خود را در زمینه تبلیغات ( Advertisement ) افزایش دهید.
در این بخش پرکاربردترین لغات در رابطه با تبلیغات با ذکر مثال های انگلیسی و ترجمه فارسی
برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.
Advertisement Vocabulary
معرفی لغات مرتبط با تبلیغات
1
Advertisement agency
آژانس تبلیغاتی
The company is one of the most famous
.advertisement agency
آن کمپانی یکی از مشهورترین آژانس های تبلیغاتی هستند.
2
consumer
مصرف کننده
.Recent happenings affect consumers’ behavior
اتفاقات اخیر بر روی رفتارمصرف کنندگان تاثیر می گذارد.
3
Global brand
برند جهانی
the company is launching a new phone app
.for its global brand
شرکت یک نرم افزار جدید گوشی را برای
برند جهانی خودش ارائه می کند.
4
Sales representative
نماینده فروش
The sales representatives of the company
.drove 50 % of the sales during the last month
نمایندگان فروش کمپانی 50 درصد فروش را در طی ماه گذشته انجام دادند.
5
benefit
سود
.New product gained huge benefits for the company
محصول جدید سود زیادی را عاید کمپانی کرد.
6
loss
ضرر
The company faced considerable loss
.because of that product
کمپانی بخاطر آن محصول ضرر زیادی را متحمل شد.
7
Billboard
بیلبورد
.The firm rented a lot of billboards
شرکت تعداد زیادی بیلبورد را اجاره کرد.
8
commercial
آگهی تلوزیونی و رادیویی
.Making attractive commercial is the first step
ساخت آگهی بازرگانی اولین قدم است.
9
Sales & marketing
فروش و بازاریابی
.He is working in sales & marketing department
او در دپارتمان فروش و بازاریابی کار می کند.
10
Market leader
پیشرو بازار
.That company is s market leader in cell phones
آن کمپانی پیشرو بازار در فروش گوشی همراه است.
11
Advertising campaign
کمپین تبلیغاتی
That advertisement campaign increased
.their sales by 20%
کمپین تبلیغاتی فروش آنها را 20 درصد افزایش داد.
اپلیکیشن تخصصی مکالمه زبان بامبو
Advertisement
Advertising is a marketing communication that employs an openly sponsored, non-personal message to promote or sell a product, service or idea. Sponsors of advertising are typically businesses wishing to promote their products or services. Advertising is differentiated from public relations in that an advertiser pays for and has control over the message. It differs from personal selling in that the message is non-personal, i.e., not directed to a particular individual. Advertising is communicated through various mass media, including traditional media such as newspapers, magazines, television, radio, outdoor advertising or direct mail; and new media such as search results, blogs, social media, websites or text messages
.
تبلیغات یک ارتباط بازاریابی است که برای تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا ایده از یک پیام آزاد با حمایت مالی استفاده می کند. حامیان تبلیغات به طور معمول تجارت هایی هستند که مایل به افزایش فروش محصولات یا خدمات خود هستند. تبلیغات از روابط عمومی متمایز است زیرا یک تبلیغ کننده برای آن پیام می پردازد و آن را کنترل می کند. این امر با فروش فرد به فرد متفاوت است زیرا پیام به صورت کلی است ، یعنی به شخصی خاص ارسال نمی شود. تبلیغات از طریق رسانه های جمعی مختلف از جمله رسانه های سنتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تلویزیون ، رادیو ، تبلیغات در فضای باز یا نامه مستقیم ارسال می شود و رسانه های جدید مانند جستجو آنلاین ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها یا پیام های متنی هستند.